***PENAPIS/PERAWAT AIR.. BEYOND WATER

PENAPIS/PERAWAT AIR NO 1 PILIHAN RAKYAT MALAYSIA
satu-satunya penapis dan perawat air yang memperlihatkan kandungan tapisan di dalamnya..
bagi memberi jaminan air yang dihasilkan adalah yang terbaik untuk anda menikmati ketulenan air semula jadi sebenar... jangan ketinggalan memilikinya...
keterangan lebih lanjut tentang beyond water
sila klik pada tulisan di bawah:
ciri-ciri istimewa Beyond Water™
>>> rekaan badan baru yang canggih, tirus dan dipertingkatkan
>>> menampilkan rekaan badan yang bergaya dan menarik,
benar-benar menyenangkan mata memandang.
>>> kombinasi unik medium penapisan handalan
>>> menggunakan 13 jenis medium penapis berkualiti tinggi yang berkesan menyingkirkan kotoran,bau dan rasa yang kurang menyenangkan serta kekerohan sambil mengaktifkan molekul air.
>>> prestasi penapisan, penulenan, pengaktifan dan pemagnetan cemerlang
>>> hasil akhir adalah Air Hidup Semula Jadi yang bersih dan menyihatkan yang bertindak selaras cecair tubuh untuk kebaikan peningkat kesihatan yang penting.
>>> proses pengisian pemadatan-getaran teknologi medium pengisian canggih di mana setiap lapisan medium penapis dipadatkan secara kemas dan ketat demi fungsi yang optimum.
>>>reka bentuk aliran air dari bawah ke atas mengurangkan Kadar Aliran air, lantas meningkatkan dan memaksimumkan masa sentuhan air dengan bahan penapis untuk menulen dan merawat air dengan lebih efektif.
>>> teknologi aliran selari melambatkan Kadar Aliran air dan memaksimumkan masa sentuhan air dengan bahan penapis, lantas menyingkirkan lebih banyak kotoran dan pencemar.
>>> tempoh hayat operasi yang lebih lama sehingga kira-kira 5 kali lebih lama berbanding sistem penapis air konvensional yang terdapat di pasaran hari ini.
>>> kebuk penapis lutsinar sepenuhnya menawarkan kepada anda medium penapis yang berkualiti premium dengan kepadatan medium 100% dalam setiap kebuk penapis.
>>> pemasangan mudah disediakan medium penapis premium berkualiti terbaik yang membolehkan anda memasang unit ini hanya dalam beberapa minit.

7 Ciri ciri air sihat yang dihasilkan oleh beyond water...
1. Ianya bersih, tulen dan tidak dicemari Air sihat bebas dari pencemaran dan bahan asing Ianya segar, tidak berbau dan tidak memiliki agen penyebab kanser, mikrob dan bahan toksik. Ianya amat menyegarkan.

2. Ia mengandungi banyak oksigen yang diperlukan untuk menyuburkan selOksigen adalah penting bagi semua hidupan; ia menyuburkan sel anda, meningkatkan tahap ketajaman mental anda dan tahap tenaga serta membolehkan peningkatan keupayaan fungsi tubuh badan. Oksigen bukan saja dihirup melalui udara anda juga memerlukan nya melalui air yang diminum. Sebaliknya oksigen yang dilarut dalam air menyalurkan aliran yang lebih tepat kepada sel . Ianya akan sampai kedalam darah dalam 30 saat, otak dalam 1 minit, kulit dalam 10 minit dan hati, jantung dan buah pinggang dalam 20 minit

3. Ia mengandungi mineral yang diperlukan dan mengesan mineral melalui bentuk ionik Mineral dan pengesanan mineral dalam air merupakan sumber terbaik bagi tubuh badan kita kerana bentuk ionik lebih mudah serta berkesan untuk diserap berbanding makanan tambahan. Secara semula jadi air segar memiliki kesan mineral semula jadi seperti kalsium, magnesium dan potassium yang mana tubuh badan kita perlukan untuk bertindak.

4. Ianya hidup dengan tenaga yang diperlukanAir sihat hidup dengan ‘bio-energy’, atau disebut sebagai ‘chi’ atau ‘natural life force’. Ia meningkatkan ketahanan dan mengembalikan keupayaan tenaga anda. Disamping itu jika anda meminum air mati ia akan mengakibatkan tubuh badan anda kehilangan tenaga yang diperlukan dari simpanan tubuh badan sebelum air tersebut dapat digunakan oleh tubuh badan kita.

5. Ia memiliki alkaline pH bagi membantu melawan tahap ‘acidity’ dalam tubuh badanPemakanan harian kita, terutamanya makanan yang kaya dengan protein dan minuman berasidik seperti kopi dan kola (memiliki pH - 2.5), menyumbang kepada tahap lebih asiditi tubuh badan. Penyelidikan membuktikan bahawa penyakit membiak dalam persekitaran asidik. Air sihat yang mengandungi ciri ciri alkali dan pH diantara 8.5 hingga 10 membantu meneutral dan melawan tahap asidik. Ianya penting bagi mengimbangi pH darah diantara 7.2 hingga 7.45. pH darah 6.9 boleh menyumbang kepada koma dan kematian. Badan anda secara tersendiri akan menghentikan sistem penghadaman, menukar suhu badan, menghakis kalsium dari tulang, menghalang fungsi pankreas hanya bagi mengimbangi kadar alkaliniliti hasil dari pemakanan dan tekanan yang kita salurkan.

6. Ia memiliki molekul air yang lebih kecil dan mudah diserap Kelompok kecil dalam air memberikan kadar penyerapan yang tinggi dan penyerapan yang berkesan. Sekalipun anda meminum 2 atau 3 gelas pada satu masa, anda tidak merasa sebu kerana tubuh badan anda menyerap dengan pantas serta merta. Kebiasaannya air paip memiliki molekul yang besar lantas ianya kurang berkesan.

7. Paling penting, ianya memiliki ciri ciri Antioxidan yang tinggi Salah satu ciri air sihat yang penting adalah tinggi kadar antioxidan. Oxidasi adalah seperti melihat sebiji buah epal yang baru dipotong bertukar warna selepas beberapa minit Oksidasi juga berlaku dalam tubuh badan kita dimana selepas beberapa tempuh masa ia mengakibatkan berlakunya proses penuaan dan beberapa pemasalahan serius yang lain seperti penyakit dan kemudaratan lain.

air yang dirawat dengan beyond water dipercayai mampu...
>> menyembuhkan masalah penyakit kulit termasuk jerawat..
>> meredakan demam..
>> membantu memberi kesan baik kepada pesakit yang memakan ubat secara rutin..
>> menyedapkan makanan yang dimasak dengan air yang dirawat dengan beyond water..
>> menguatkan sistem imun (daya tahan sakit)
MINUMLAH AIR YANG BERKUALITI DAN MENYIHATKAN..
UNTUK ANDA DAN KELUARGA ANDA...
HARGA SEUNIT : RM3198
boleh bayar secara ansuran dengan menggunakan kredit kad anda di agensi zhulian berdekatan.